Godt Skåret

Levering og afhentning:

Vi leverer til alle adresser i Danmark. Der er gratis levering ved køb for minimum 2.000 kroner, og ellers koster leveringen 85 kroner.

Vi sender som udgangspunkt din bestilling så snart det er muligt, men hvis du ønsker en særlig dag for levering skal du blot skrive det i feltet ‘Bemærkninger’.


I hverdagene mandag til torsdag, kan du, hvis du bestiller inden kl 9:00, modtage din ordre dagen efter inden kl. 17:00. Ved bestilling efter 9:00 vil du modtage din ordre to dage efter, inden kl. 17:00. 
Bestillinger bliver ikke sendt op til to dage før helligedage. Bestillinger skal derfor være modtaget inden anden sidste hverdag kl 9:00, ellers sendes varen først den næstkommende hverdag.
Det vil sige, at bestillinger foretaget efter kl 9:00 en torsdag først vil blive afsendt mandag. Bestillinger modtaget efter kl 9:00 to dage før en helligdag vil først blive afsendt, næste gang der er to hverdage i træk.

Alle forsendelser er pakket forsvarligt i kølebokse med køleelementer. Vi anbeflaler dog, at du sætter dine varer på køl hurtigst muligt, efter modtagelsen. 
Hvis der er særlige forhold omkring leveringen, så skriv det gerne i “Bermærkninger” i dit check out.

Hvis du vil afhente dine varer, kan det gøres i tidsrummene:

Mandag til torsdag 8:00-14:00, fredag 10:00-17:00 og lørdag 6:00-9:00

Adressen er Bådehavnsgade 48, 2450 København SV. Du finderyderligere kontakt information her.
Hvis du ønsker selv at afhente din ordre, skal den hentes indenfor 24 timer.

Fortydelsesret:

For fødevarer gælder der ingen returret i overensstemmelse med forbrugeraftaleloven. For andre produkter gælder almen 14 dages fortrydelsesret.

Husk at tjekke og gennem din kvittering, når du har bestilt dine varer. Hvis der er sket en fejl, er det dit ansvar at kontakte os med det samme, så vi kan rette fejlen. Du modtager din kvittering som email straks efter købet.

Fejl, reklamation og klager:

Der kan forekomme trygfejl, prisændringer og udsolgte vare. Der vil blive taget forbehold for dette på webshoppen.

Ved tvivl eller reklamation over din bestilling, skal du skrive til info@godtskaret.dk. Husk at skriv i emnefeltet, hvad henvendelsen drejer sig om.

Ønsker du at klage. Kan du skrive en mail til info@godtskaret.dk eller kontakte os telefonisk indenfor åbningstiden. Du finder vores kontaktinformation og åbningstider her.

Husk at gennem/tjekke din kvittering når du har bestilt dine varer. Hvis der er sket en fejl, er det dit ansvar at kontakte os med det samme, så vi kan rette fejlen. Du modtager din kvittering som email straks efter købet.

Særlig bestilling:

Leder du efter noget specifikt til din menu, som du ikke kan finde, så skal du være velkommen til at kontakte os. Vi er eksperter på markedet og handler med de bedste leverandører, og vi kan derfor skaffe det meste.

Husk at gemme/tjekke din kvittering når du har bestilt dine varer. Hvis der er sket en fejl, er det dit ansvar at kontakte os med det samme, så vi kan rette fejlen. Du modtager din kvittering som email straks efter købet.

Priser og betaling:

Alle priser på godtskaret.dk er opgivet i danske kroner og er inklusiv moms.

Du kan betale med MobilePay, Visa/Dankort eller Mastercard.

Når vi modtager din ordre og den er pakket, vil vi sende dig en regning med et referencenummer. Så snart din regning er betalt, kan du få dine råvarer udleveret.

 

House of Windsor

§ 1. GENERELT
Disse salgs- og leveringsbetingelser er gældende for ethvert salg og herunder leverance fra House of Windsor ApS (herefter HOW). Salgs- og leveringsbetingelserne er gældende med mindre der foreligger anden skriftlig aftale mellem HOW og anden part.

§ 2. TILBUD
Tilbud og er kun bindende for HOW i 10 dage ved frostvarer og fra dag til dag ved ferske varer.
 
§ 3. BETALING
Betaling skal ske senest 14 dage efter leveringen, medmindre andre betalingsvilkår er aftalt. I så fald er aftalte betalingsvilkår gældende. Betaling skal finde sted ved checkindbetaling, giro-indbetaling som anført på faktura, eller ved bankoverførsel som anført på faktura. Betales købesummen ikke rettidigt pålægges rykkergebyr efter gældende lov. Ved videre inkasso vil alle køber stå til ansvar overfor de videre omkostninger sagen måtte medføre. Køber er forpligtet til at foretage enhver betaling til HOW, som om leveringen var sket til aftalt tid, selv om leveringen er udskudt på grund af købers forhold. Køber er ikke berettiget til at modregne eller tilbageholde nogen del af købesummen på grund af modfordringer, medmindre dette er skriftligt anerkendt af HOW. 
 
§ 4. EJENDOMSFORBEHOLD
HOW forbeholder sig ejendomsretten til de leverede varer, indtil betaling har fundet sted med tillæg af påløbne renter og omkostninger.
 
§ 5. LEVERING OG FORSINKELSE
Levering sker efter nærmere aftale med HOW, og kan enten ske ved HOWs egne folk eller ved tredjemand i hen hold til særskilt aftale med køber. Ved overskridelse af leveringstiden vil HOW altid søge at aftale ny leveringstid direkte med kunden. Overskridelse med 2 dage på grund af HOWs forhold i enhver henseende betragtes som rettidig levering, hvorved køber ikke af den grund kan udøve nogen beføjelser over for HOW. Såfremt forsinkelse ved leveringen skyldes, at HOW er forhindret til levering på grund af arbejdskonflikt, brand, krig, vareknaphed, ansatte, fuldmægtige eller enhver anden omstændighed samt alle tilfælde af force majeure, udskydes leveringen med den tid, som hindringen varer. Dette gør sig gældende uanset om årsagen til forsinkelsen indtræffer før eller efter udløbet af den aftalte leveringstid. Begge parter er berettiget til at annullere aftalen, hvis forsinkelsen overskrider 2 dage. 
 
§ 6. EMBALLAGE
HOW skal påse, at ydelsen emballeres forsvarligt. Såfremt køber måtte have særlige krav eller ønsker i forbindelse med emballering, skal dette aftales nærmere med HOW, inden aftalens indgåelse.
 
§ 7. MANGLER
Køber skal straks ved levering foretage en undersøgelse af varerne fra HOW. Hvis køber vil påberåbe sig en mangel, skal køber, straks og indenfor 24 timer efter manglen er eller burde være opdaget, give HOW besked herom, samt beskrive hvori manglen består. Hvis køber ikke reklamerer inden 24 timer, kan køber ikke senere gøre manglen gældende. Efter aftale mellem HOW og køber vil mangler ved det solgte blive afhjulpet eller om leveret for HOWs regning inden rimelig tid. Sker dette ikke er køber berettiget til at hæve aftalen, kræve afslag i købesummen eller kræve erstatning. Har køber ikke inden 1 måned efter leveringsdato påberåbt sig manglen over for HOW, kan køber ikke senere gøre manglen gældende. 
 
§ 8. MISLIGHOLDELSE
Ved købers misligholdelse er HOW berettiget til at standse yderligere leveringer og kræve erstatning efter de almindelige kontraktretlige regler.
 
§ 9. ANSVARSBEGRÆNSNING
Et erstatningskrav over for HOW kan ikke overstige fakturabeløbet for det solgte.
HOW hæfter ikke for driftstab, avancetab, som følge af forsinkelse eller mangler ved det solgte.